Volg me op Twitter
Mijn tweetsOver ons
Tell The Tale is van Leo Schaap. Zijn fascinatie voor merken en het doorgronden van wat de klant beweegt brengt hij bij Tell The Tale bij elkaar. Hij is tot 2017 werkzaam geweest bij Veen Media, onderdeel van VBK Uitgeversgroep. Eerst commercieel verantwoordelijk en vanaf 2011 in de functie van directeur, waarbij hij zich gericht heeft op de overgang van tijdschriftenuitgeverij naar een digitaal mediabedrijf.
Onder zijn verantwoordelijkheid zijn diverse tijdschriftmerken gelanceerd, waaronder Jamie magazine en New Scientist. Mooie internationale merken die vanuit hun sterke karakter vertaald moesten worden naar het Nederlandse publiek. De vertaalslag maken van de essentie van het merk naar het publiek is wat hem triggert en uiteindelijk heeft geleid tot het ontstaan van Tell The Tale.
Naast het werk vind je Leo langs de lijn bij zijn Quick Boys waar inmiddels alle drie zijn kinderen voetballen. Zijn rust vindt hij in de keuken, waar hij zich als ‘doorgeslagen hobbykok’ stort op de Italiaanse keuken. Ieder jaar staat Italië dan ook minimaal voor een paar dagen op het programma om met de familie te genieten, maar ook om nieuwe inspiratie op te doen.
Sleutelwoorden van Leo als persoon: ondernemend, ideeënman en doener, nieuwsgierig, marinier, waterpolo, voetbalvader, culinair, Italië en geschiedenis.